Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

فرمانده نامقدسِ «سپاه قدس» و دروغ بزرگ

Soleimani_posingتصویر زیر فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد که شانه به شانه پدرِ محمد‌حسن خلیلی، یکی از اعضای سپاه که سال گذشته در سوریه کشته‌شده عکس یادگاری می‌گیرد. خلیلی که اعضای رسمی سپاه محسوب می‌شد،‌ تحت پوشش گروه نظامی «مدافعان حرم» به سوریه اعزام شده و در آبان ماه ۹۲ در این کشور جان باخته بود. حکومت ایران در تلاش است این ایده را در داخل کشور جابیندازد که حضور سپاه و حزب الله در سوریه هدفی جز جنگ با نیروهای تکفیری و دفاع از اماکن مقدس در این کشور ندارد.

منبع:
http://www.digarban.com/node/17347?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Digarban+%28digarban+rss%29

نظر:
هرچند دفاع از آرامگاه زینب، خواهر امام سوم شیعیان بهانه‌ای است که مقامات ایران برای توجیه دخالت نظامی خود می‌تراشند، جالب است بدانید که هیچ آرامگاه یا مکان شیعی مقدسی در شهرهای القصیر و یبرود که مورد هجوم بیرحمانه ارتش سوریه و ‌ حزب‌الله -گروه‌های مورد تایید ایران- قرار گرفتند وجود ندارد. نگاهی به تعداد مساجدی که توسط حکومت اسد ویران و مسلمانان سوری و فلسطینی که به دست ارتش او کشته و یا بیخانمان شده اند بیاندازید … آیا واقعا هنوز کسی هست که باور کند دولت ایران بر مبنای انگیزه‌های مذهبی و اعتقادی خود در سوریه حضور نظامی دارد؟

پاسخ دهید