Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

اوباما: سوریه رمق ایران را گرفته است

به نظر می رسد حتی اوباما هم متوجه ماجرا شده است:barack-obama-387
«اینکه برخی معتقدند ایران برنده ماجرای سوریه است برای من به نوعی سرگرم کننده است. منظورم این است که گاهی می شنویم مردم می گویند “ایران در حال برنده شدن در جنگ سوریه است” و تو با خودت می گویی سوریه دوست ایران در جهان عرب و عضوی از اتجادیه عرب محسوب می شد اما الان ویرانه ای بیش از آن به جا نمانده است. سوریه رمق ایران را گرفته است، زیرا آنها مجبور شده اند میلیاردها دلار پول در آن صرف کنند. نماینده اصلی شان در منطقه، حزب الله، که پیش از این پایگاهی قدرتمند و امن در لبنان داشت اکنون توسط تندروهای سنی مورد حمله قرار می گیرد. این برای ایران خوب نیست ، ایران هم مثل همه در سوریه در حال باختن و از دست دادن است.»
باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده، در مصاحبه اخیرش با کانال بلومبرگ
منبع:
مقاله بسیار مهم «آیا واشنگتن عمدا در حال به نابودی کشاندن سوریه است؟» را نیز در وبسایت The Nation بخوانید: http://m.thenation.com/article/179545-washington-purposely-bleeding-syria
نظر:
کی آیت الله خامنه ای و قاسم سلیمانی – فرمانده سپاه قدس که کنترل حزب الله را به دست دارد- نیز بیدار خواهند شد و این حقیقت را خواهند دید؟ زمان آن رسیده که مقامات ایرانی چشمهایشان را بازکنند و ببینند سوریه تبدیل به ویتنام ایران شده است.
پاسخ دهید